Lichamelijke klachten

Lichamelijke klachten Barendrecht – Lichamelijke klachten aan de nek, schouders en/of andere lichaamsdelen kunnen flink vervelend zijn in het dagelijks leven, lees snel verder welke klachten wij allemaal kunnen behandelen.

Lichamelijke klachten

U heeft wellicht pijn op verschillende plekken, al uw spieren zijn gespannen of u ervaart hartkloppingen. U bent ontzettend uitgeput en hebt totaal geen energie voor de dingen die u vroeger wel zou doen. Dit komt door de klachten en pijn die u ervaart. Soms houden deze klachten niet op. Het is niet gek dat u zich zorgen maakt, want u heeft het gevoel alsof uw klachten alleen maar toenemen en niet meer afnemen.

Lichamelijk onverklaarde klachten

Uit onderzoek is gebleken dat mensen die heftig schokkende gebeurtenissen hebben meegemaakt, gedurende langere tijd last zouden kunnen hebben van lichamelijke klachten. Spierpijn, lage rugpijn, hoofdpijn, erg uitgeput zijn en misselijkheid komen erg veel voor.
Bij een uitgebreid medisch onderzoek kunnen dokters en artsen in veel gevallen geen lichamelijke oorzaak vinden voor deze klachten. Wel wordt er vaak een verband gelegd met de lastige situatie die iemand achter de rug heeft. Deze lastige situatie kan namelijk wel klachten met zich meebrengen, hoewel dit niet altijd bewezen is. Artsen en dokters spreken in dit verband ook wel over lichamelijk onverklaarde klachten.

Beperkingen

Deze onverklaarde klachten kunnen heftige beperkingen met zich meebrengen. Het kan namelijk zo zijn dat u bijvoorbeeld niet in staat bet uw dagelijkse activiteiten of uw werk weer op te pakken. Het kan ook zo zijn dat u geen fut heeft om met andere mensen om te gaan. Zelfs niet met familie of vrienden. Dit is natuurlijk super frustrerend, dus kom met lichamelijke klachten zo snel mogelijk naar ons in Barendrecht, zodat wij u kunnen helpen!