Wanneer naar de manueel therapeut?

Een manueel therapeut is iemand die expert is op het gebied van behandelingen aan de wervelkolom.

Fysio aan huis heerjansdam

Met welke klachten naar een manueel therapeut?

Ook bij klachten aan de gewrichten waarbij pijn en een beperkte bewegingsfunctie een rol speelt. Een manueel therapeut weet alles over het onderzoeken en behandelen van mensen die klachten hebben aan de wervelkolom, door pijn of doordat deze vastzit. Deze klachten kunnen belemmering veroorzaken aan het dagelijks functioneren.

Heeft u een van de volgende klachten is het verstandig een manueel therapeut te benaderen:

• Heupklachten
  • Schouderklachten (kan in combinatie met nekklachten)
  • Tenniselleboog
  • Hoofd- en nekpijn
  • Klachten in de rug met rib- en borstpijn
  • Duizeligheid die voorkomt uit bewegingen in de nek
  • Kaakklachten

”Luister naar je klachten en laat je helpen”

Manueel therapeut Barendrecht: wanneer plan je een afspraak in?

Manuele therapie bij Fysio Barendrecht raden wij aan wanneer uw gewrichten niet genoeg bewegingsvrijheid hebben. Manuele therapie biedt een oplossing bij rugpijn, heupklachten en hoofd/nek klachten. Het is ook mogelijk dat tijdens een normale fysiotherapie uw afspraak intern doorverwezen wordt naar één van onze manueel therapeuten. Onze therapeut kijkt tijdens de eerste afspraak waar de klachten vandaan komen en hoe deze efficiënt verholpen kunnen worden.

Manueel therapie Barendrecht: Afspraak  maken?

Bent u klaar om te ervaren wat manuele therapie voor uw pijn/klacht kan betekenen? Maak dan gemakkelijk telefonisch, online of via de E-mail een afspraak bij Fysio Barendrecht. Eerst wat informatie inwinnen? Bel dan even naar 0180 849 257.

Manueel therapeut Barendrecht: wanneer plan je een afspraak in?